Małe dodatki w reklamie, które mogą przekuć się na sukces

W reklamie istnieje szereg małych dodatków, które mogą przekuć się na sukces danej firmy. Do nich zaliczam takie gadżety jak m.in. smycze, długopisy, wizytówki, słodycze reklamowe, czy też po prostu drobne upominki. Mogą one zaważyć na tym, czy sam kontrakt zostanie podpisany oraz czy o firmie będzie się pamiętać przez parę lat. Moim zdaniem, tylko odpowiednie podejście do wręczania tego typu upominków będzie mogło pomóc nam w prowadzeniu reklamy.

Bardzo często są one wręczane chaotycznie i bez z góry określonego celu. Warto w tym zakresie naśladować duże korporacje, które wręczają określone upominki tylko i wyłącznie wskazanej grupie odbiorców. W ten sposób, nawet gdy taka osoba nie dokona zakupu, to z pewnością inne osoby w tej grupie będą mogły rozpoznać tą markę i ewentualnie dokonać zakupu. Moim zdaniem, gdy idzie o torebki, czy też inne przedmioty służące do przenoszenia rzeczy albo też ich noszenia to typowy przykład próby dotarcia do określonej grupy odbiorców.

Na uczelniach stosowane są różnego rodzaju zeszyty, które w ten sposób reklamują określoną firmę. Nawet gdy właściciel takiego zeszytu nie zdecyduje się na zawarcie umowy to istnieje duża szansa, iż inna osoba w tej grupie spojrzy na logo np.: szkoły językowej i będzie chciała się w ten sposób do niej zapisać. Zupełnie inaczej są wykorzystywane np.: słodycze reklamowe, poprzez pozytywne bodźce mają wpływać na zawarcie umowy. Z pewnością mogą pomóc, ale moim zdaniem nie są kluczowym elementem. Także samo logo na tego typu słodyczach nie zawsze musi świadczyć o tym, iż będzie potem rozpoznawane. Czasem po prostu cukierek jest szybko odpakowywany, tak iż klient nawet nie ma możliwość dłuższego wpatrzenia się w logo firmy. Czasem dodatki mogą zadziałać, ale muszą być do tego odpowiednie warunki np.: wąski krąg odbiorców, odbiorcy mogą być zainteresowani zakupem, przystępna oferta. Istnieje wiele czynników, które mają wpływ na konsumenta m.in. cenna u innych firm, podejście do klienta od innych firm, zaufanie do firmy etc.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *