Słodycze reklamowe to również ciastka i czekoladki

Spora liczba osób i firm zapomina o tym, że pojęcie słodycze reklamowe jest bardzo szerokie i odnosi się do znacznie większego wyboru słodyczy, niż tylko karmelki i krówki. Do tej kategorii zaliczamy również ciastka. Ciastka zależnie od rodzaju i receptury powstają najczęściej z mąki pszennej, tłuszczy i cukru. Aby nadać im wyjątkowe walory smakowe, producenci stosują również wiele dodatków. Może to być kakao, kawałki czekolady, suszone owoce takie jak żurawina czy np. dmuchany ryż, cukierki lentilki, ziarna zbóż, rodzynki, orzechy i wiele innych. Chcąc wybrać smaczne i zdrowe ciastka reklamowe, warto patrzyć na ich skład i decydować się na te, które mają jak najmniej sztucznych składników. alternatywą dla ciastek reklamowych są również czekoladki reklamowe. Przez klientów są one nazywane słodyczami reklamowymi klasy premium, kupowanymi z myślą o najważniejszych klientach.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *